Gruppträning is the shit!

När jag cyklade till spinningen idag så var min pepp ungefär likamed noll.
Min tanke var "jaja jag kan ju ta det lite lugnt".
När jag väl kommit mig in i salen, satt mig på en cykel och musiken drog igång så tänkte jag i vanlig ordning "NU JÄKLAR". Jag vet inte om det är musiken, instruktören, alla människor runt omkring eller bara min tävlingsskalle som gör det, men när det vankas spinning kan jag inte "ta det lugnt". Det är bara att köra järnet tills svetten droppar och benen skriker och jag älskar det!  Om jag hade suttit på en cykel i gymmet hade effekten inte varit densamma och jag skulle säkert ha lallat på som min första tanke var.

Dagens träningstips blir alltså att gå på gruppträning eller åtminstone träna med någon.
Det ger i alla fall mig en extra kick att ta i lite extra!

Snart snart sommarlooooov!

Kommentarer
Postat av: Maya

Mig med!! För det är ju inte direkt så att man kan gå ifrån en gruppträning utan att tänka på vad folk skulle tänka om en då. Det kan man däremot i gymmet, för där har folk inte den blekaste aning om hur länge eller hårt man jobbat.



Håller helt med, man blir så otroligt pepp av gruppträningar och man VILL verkligen ge sitt allt.

2010-06-03 @ 18:42:38
URL: http://mayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0