Yey!

Det var superkul på gymmet.
Var ju så himla längesen jag var i en gymlokal så det var på tiden.
Körde ben samt biceps, triceps och lite bröst.
Särskilt armarna fick en riktig genomkörare, hoppas jag orkar lyfta glassbägare på jobbet imorgon ;)

Många kanske tycker jag är helt korkad i huvudet som sticker till gymmet en fredagkväll klockan 21.00. Det är inget som händer i vanliga fall utan det är nu på sommaren som jag inte har några särskilda helg-/veckodagar. Jag jobbar nu torsdag,fredag,lördag och söndag och är sen ledig måndag och tisdag så då blir som min helg förskjuten och därför känns det mer som tisdagkväll idag och då är det ju inget konstigt med en kväll på gymmet :)         Ville bara förklara så att ni inte tror jag blivit helt kocko ;)

Nu är det bara att sova och ladda inför jobb imorgon.
Ska försöka mig ut på en morgonpromenad innan så jag blir pigg och glad!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0