Sockerstoppet då?

Kom på att det har sprungit iväg fem dagar utan att jag nämnt hur det går med sockerstoppet. Ja och ni kan ju gissa hur bra det går eftersom jag t.o.m glömmer bort det?  NEMAS PROBLEMAS!

Jag tänker inte ens på det så det går riktigt bra. Har inte haft något sug alls. Vet inte om det är bara hjärnan som vet att jag bestämt mig och inte ens försöker lura till sig lite godsaker eller varför det går så bra?!
Får se hur det går imorgon då det egentligen är lördag och lördagsgodis på menyn, men eftersom det är typ onsdag i min värld så ska det nog gå bra ;)

Såå, nu vet ni....godnatt igen då!


Kommentarer
Postat av: Ida-www.lippstick.se

Vad roligt att det går så bra!

/ Kram Ida

2010-08-02 @ 10:43:17
URL: http://www.lippstick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0