Pump it!

Tankens kraft fungerade även ikväll.
Pumpen gick bra och jag kände mig stark, kan kanske öka lite nästa gång.
Har haft tur med schemat så att jag kan träna onsdagkvällar då det är enda gången det är gruppträning här i Byske på sommaren. Nästa gång blir nog sista för sen jobbar jag kväll.

Jag hoppas på träningsvärk imorgon, annars måste jag definitivt öka på med vikterna.

Nu är det dags för lite skratt till Solsidan, visste ni att man ska skratta 15 minuter sammanlagt per dag för att påverka hälsan positivt, det hörde jag minsann på radio idag. Jag kör på ett säkert kort och ser sista dvdskivan av Solsidan. Det blir minsann 80 minuters skratt :) Jag kommer vara frisk som en nötkärna efter det ;)










Kramhejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0