Promenadknep

Jag har ju aldrig varit någon som gillat promenader sådär jättemycket.
Har tyckt att det är ju ganska långtråkigt. I sommar har det blivit andra bullar.
Mina bästa knep för att ta sig ut och faktiskt ha en trevlig runda är:

  • Ha ruskigt bra musik i öronen.
  • Ta sällskap av en vän/familjemedlem.
  • Ring ett samtal undertiden. (Oftast har man dåligt samvete för någon man borde ha ringt).
  • Bestäm att du bara ska gå en liten sväng, när du väl är ute så känns det oftast så pass bra att den lilla svängen blir mycket längre än du först tänkt, jag brukar lura min hjärna iaf.
  • Ta nya vägar och stigar.
  • Promenera gärna i skogen eller vid vattnet, det ger iaf mig en bättre upplevelse.

Där är några av mina bästa promenadtips, har ni några att ge mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0