Nu kör jag!

Jag har bestämt mig.
Jag bara kör.
Nu blir slut med:

Godis
Chips och annat sånt snacks.
Läsk
Glass
Kakor/bakverk

Jaa ni fattar....
Inom matvärlden finns dock inga stopp, dvs. skräpmat får förtäras. Har dock inte ätit en enda pizza i sommar så jag är inte speciellt orolig för att det kommer bli någon överkonsumtion på den fronten.

Det blir numera mer ordentlig mat på regelbundna tider.
Mer frukt, bär och sånt som är så gott bara på sommaren. Honungsmelon är ju guld!

Nötter är det snacks som jag tillåter.

Många tycker nog att jag är supergalen och jobbig med mig själv men det tycker inte jag och det är ju huvudsaken. Jag skulle ju aldrig göra detta om jag inte ville :)

Jag kör på till att börja med hela augusti och sedan förhoppningsvis september också. Vill ju känna mig fräsch när jag ska åka till drömmarnas land i början på oktober.

Imorgon blir det även motion både före och efter jobbet.
Ska ut på en morgonrunda, jogg eller promenad beroende på dagsform sedan har jag en långpromenad inbokad med en vän efter jobbet. Perfekt att förena nytta med nöje :)

Nu kör jag, är någon med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0