Minirunda

Snörade på mig löparskorna för att ge mig ut runt elljusspåret.
Jag hann springa ca 1 km innan jag tyckte jag såg något som sprang i skogen...kanske en älg?! (Jag är superrädd för älgar)  Jag vågade inte fortsätta utan sprang tillbaka samma väg och tog sedan en annan stig som går ner till campingen och sen sprang jag hem. Om jag får gissa så kanske det blev enbart ca 2-3 km löpning. Blev ett riktigt högt tempo så det räckte för att "ta död" på mig. Det är så sjukt klibbigt och varmt i luften så det var kanske bara bra att det blev en minirunda. Kändes som att jag sprungit 2000m på skolan, ni vet då man sprang så fort tills man stupade, allt för ett MVG.

Nu är det snart dags för jobb, jag ger mig själv ett MVG för att jag orkade mig ut en liten sväng även fast det kändes motigt och fruktansvärt varmt!


GB hängde med idag!

Kommentarer
Postat av: Ida-www.lippstick.se

Härligt med en morgonrunda!

/ Kram Ida

2010-07-30 @ 13:45:30
URL: http://www.lippstick.se
Postat av: Ullis

En till som är jätterädd för älgar under löppassen! Det har känts som att jag är den ende... Vad skönt att höra. :)

2010-08-01 @ 09:25:56
URL: http://avulrika.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0