Inlines!

Har jobbat 10 h utan rast idag så var väldigt slut när jag kom hem strax före 22.00.
Jag och Lisa hade dock bestämt att åka inlines så vi drog iväg på en liten runda.
Det ångrar jag inte. Grymt skön sommarkväll och det kändes direkt att inlines är en sysselsättning som aktiverar musklerna i benen och i rumpan, kommer garanterat få träningsvärk eftersom det var flera år sen jag åkte sist.


Nästa gång ska vi ha med stavar och åka en längre sväng har vi bestämt.
Synd bara att "mina" inlines är 2 storlekar för små. (syrrans)

Blev även en snabbis med pilatesbollen så magen fick sig en liten omgång.

Imorgon ska jag kämpa mig ut på en löparrunda.
Men först jobb 10-19(?) eventuellt längre...

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0