Friluftsliv

Jag och Anna promenerade i drygt 1 h. Under promenaden fick vi sällskap av ÄLGAR. Finns nog ingenting jag är mer rädd för och jag höll nästan på att fälla en tår. Tur att Anna är pedagogisk och lugnade mig. Det blev en rask promenad iaf för att hinna ifrån älgfamiljen. Det är dock inte bra att de var så pass nära min joggingrunda, jag är verkligen livrädd och kanske måste undvika att springa elljusspåret i framtiden. Fegis som jag är!

När jag och Anna skiljdes åt kände jag för att springa sista biten hem. Ca 2km. Jag sprang på riktigt bra och blev toksvettig och flåset fick jobba. När det är en sån kort bit att springa så kan man ju tokspringa, ganska härligt att ta ut stegen ordentligt!

Ikväll blev det en fisketur med pappa. Det nappade en hel del men tyvärr bara små fiskar. Det som var betydligt mer spännande var att speja på bävrarna som bor vid älven. Vi gled med ekan så vi kom riktigt nära en utav dem. Ganska fascinerande djur måste jag säga :)

Nu är jag helt slut efter den här safaridagen :)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0