Asfalt

Några tankar om asfalt:
*Varför är det så mycket gammal asfalt överallt?
*Varför är gammal asfalt jätteknottrig och guppig?
*Varför är det inte ny slät asfalt ÖVERALLT?

Som ni kanske förstår så har jag varit ute på en inlinesrunda ikväll.
Jag och Lisa åkte lite drygt 1 mil. Det är så himla härligt, känns ibland som att man flyger fram MEN, asfalten är rentutav kass på vissa ställen, känns som att man åker på grusväg och det vibrerar under hela fötterna. Jag önskar mig ny, slät asfalt i Byske med omnejd :)

Nämen det var faktiskt riktigt bra runda, vi hade stavar också så armarna fick jobba lite.
Jag tror att detta kommer att kännas i kroppen imorgon.

Väl hemma så fick triceps och mage också jobba lite.
Jag är taggad på träning nu, det är kul när man kan njuta av sommarkvällarna samtidigt som man gör lite nytta. Ännu bättre när man kan få sällskap av en god vän.

Dags att sussa, tänkte starta morgondagen men en morgonpromme, blir så bra dag då märkte jag idag :)

Godnatt!


Hyffsat bra väder nuförtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0