17 brännande minuter

Har jobbat övertid idag igen, en 12h dag kvar sen är jag ledig 2 DAGAR!

Efter jobbet blev det tvsoffan framför allsången och jordgubbar, mums.

Sedan brottades jag med: jogga eller promenera, jogga eller promenera?
Men min hjärna och kropp strejkade jogg och det fick bli en liten promenad.
Campingrundan på ca 30 minuter.

När jag kom hem körde jag träningsdvdn 17 brännande minuter som jag tidigare skrivit om.
Den är ganska tråkig men ger verkligen  brännande magmuskler så de dagar då min egen disciplin inte är på topp så är det bra att ta till en instruktör som hjälp :)




Jag har även en DVD med poweryoga med pilatesboll som jag tänker köra någon dag när det är regnigt, trist väder ute. Kommer dock inte hända denna vecka som tur är.

Nu dags att sova igen, som sagt 12h jobb imorgon och sen LEDIGT!
Kramhejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0