Springa springa springa

Alltså, jag har aldrig varit någon löpare.
Har ju spelat fotboll i många, många år men aldrig riktigt tyckt om att springa om man inte jagat en boll.
Under min NZ resa gick mina löparskor sönder så jag lämnade kvar dem där och fick turligt nog ett presentkort på Intersport i julklapp för att inhandla nya skor. I söndags var jag på Intersport och provade ALLA deras skor. Inga var särskilt sköna och inga var särskilt snygga.

Nu sitter jag här och är sjuuukt sugen på att springa, jag som inte ens tycker om att springa?
Är det inte alltid så?  Eftersom jag inga löparskor har så vill jag mest av allt i hela världen ut och springa...
Bäst att göra ett nytt försök på Intersport snart och hoppas på att jag bara hade en dålig dag i söndags.

Tips på bra och snygga löparskor mottages gärna!



Typ nåt sånt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0