Packat och klart...

Idag har det varit fullt upp.
Jag har pluggat fram till 16.00 ungefär och sen har jag packat ihop alla mina grejer jag har här hos min syster för imorgon flyttar jag tillbaka till mig lägenhet. SÅÅ OTROLIGT SKÖNT!

Dagens motion blev i vardagsform. Har cyklat fram och tillbaka till Nydala.
Det blev allt som allt en mil så det är ju inte fy skam.
Imorgon är det som sagt flytt som gäller samt nyårsfirande så får se om jag hinner på gymmet, kan vara tveksamt.

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA (om jag inte hinner säga det imorgon).


Kommentarer
Postat av: Pia

Har du bott hos syster hela den här tiden? Skönt att få komma tillbaka till ditt eget.



Gott nytt år!



Kram

2010-12-30 @ 21:56:31
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0