Over and out

Jag är helt slut både i kropp och i knopp.
Imorgon blir det vilodag från träningen, känns som en förkylning är på g.

Ikväll var jag och min syster på bio och såg Svinalängorna.
Det var en mycket bra film men det gjorde ont i själen att se den och jag grät extremt mycket. Även om den var riktigt jobbig att se så tror jag det är nyttigt att se en sån film ibland, se hur många barn har det och förstå hur sjukt bra liv man lever själv. Jag klagar alldeles för mycket, vad är ett fjuttigt litet examensarbete jämfört med en förstörd barndom i missbruk osv....INGENTING!

Se Svinalängorna men var beredd med näsdukarna!


Noomi är såklart riktigt bra i denna film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0