Impulsstep

Det blev ingen spinning och inget gym idag utan helt impulsivt ett Stepmuskelpass.
Vi (JAG) var sen till spinningen så vi hann inte gymma innan så då var det smartare med step så fick vi både kondition och styrka på köpet. Det var ett riktigt roligt pass med full fart och bra låtar.

Ifall mina ben bär mig imorgon blir jag otroligt tacksam, de har verkligen fått en rivstart på veckan.
Bara att ladda om nu iaf, imorgon kl. 8.00 ska jag befinna mig på IKSU igen. Denna gång blir det gym.
Armarna ska få sig en omgång är det tänkt. Jag har min vapendragare Josefin med mig, gryymt!


Min vapendragare och jag under betydligt festligare former än IKSU...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0