Back on track!

Jag är hemma i superkalla Sverige igen.
Jag har haft det hur underbart som helst i Nya Zeeland och upplevt sjukt mycket roligt.
Det finns miljoner saker att berätta och miljoner bilder att visa men det är något jag inte kommer att göra på min träningsblogg.

Jag ska fortsätta med min träningspepp så mycket jag bara kan.
Det är mycket att göra på skolan nu så vi får se hur mycket tid det finns för bloggen.
Ikväll ska jag iaf på det första spinningpasset på ca 2 månader?!  Huuuur ska det gå?

Jag hoppas det finns några läsare kvar som är intresserade av att träningspeppa med mig :)




Kommentarer
Postat av: Maya

Shit vad du är brun Idan :P

2010-12-13 @ 17:22:40
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Pia

På fredag tar jag stygnen och sen ska det TRÄNAS! Är grymt pepp då jag för tillfället kan se musklerna smälta bort mitt framför ögonen på mig...

2010-12-13 @ 20:29:36
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0