Zumba?

Zumba verkar vara en ny innegrej, mestadels i USA och andra länder men det verkar smyga sig mot Sverige också. I senaste Fitness magazine så fick passet inga vidare goda betyg och jag har nu youtubat Zumba en hel del. Det verkar vara en blandning av aerobics och afro fast lite segare? 
Någon som testat detta pass och vill göra ett utlåtande, jag tycker alltid det är kul med nya grejer och detta skulle nog falla mig i smaken men jag gillar ju fart och fläkt och att svettas och bli supertrött efter ett träningspass.

Waka waka verkar dock vara en bra zumbalåt så då gillar jag det nog ;)



Den nedersta videon var ju iofs väldigt hoppig så det kan nog bli rätt svettigt bara man fixar alla rump- och bröstskakningar :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Körde zumba för kanske 3 år sen här i umeå. De ska ha ett pass nästa vecka på IKSU :)

2010-08-18 @ 22:18:29
URL: http://emmasform.blogspot.com
Postat av: Lisa

Det såg verkligen roligt ut måste jag säga. Blir peppad bara av att se det. Synd att man inte kan göra sånt här i lilla byske eller skell.... Måste nog styra mig mot en större stad.. :P Lycka till om du far! Du måste berätta för mig sen om hur det var.

2010-08-20 @ 17:27:07
URL: http://lisahunesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0