Turkos shopping

Idag köpte jag dessa turkosa shorts inne på Stadium. Jag har länge varit på jakt efter ett par träningsshorts variant längre och som inte är "fotbollsshorts". Jag kan dock inte bestämma mig för om det är snyggt med turkost eller bara fruktansvärt irriterande för ögat. I övrigt är jag ett stort fán av turkos så det borde egentligen inte vara något problem. Jag ska gå runt i dem lite här hemma och känna mig för :)


SOC W MESH SHO F10 TURQUISE
Det är märket SOC och kostade fjuttiga 149 kr.

(Jag har även köpt en kamera så snart ska det fotas en massa till bloggen).

Kommentarer
Postat av: Lotta

Läckra! Shoppa träningskläder som både är billiga och snygga är grymt underhållande! :)



ps) glöm inte att tävla på www.fullfartframat.se!

2010-08-20 @ 09:55:14
URL: http://www.fullfartframat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0