Robyn

Jag fullkomligt avgudar Robyns nya album.
Det är så många bra låtar och jag kan sitta och bara lyssna och njuta, då är det RIKTIGT bra musik.

Favoriter just nu är:
Dancing on my own
Hang with me
Fembot
Don't fucking tell me what to do

Jag bara önskar att all denna musik fanns i min Mp3 så att Robyn kunde hänga med ut på promenad. Kanske att någon vänlig själ kan lösa detta lilla problem åt mig?!


Musik är väldigt viktigt för mig och får mig att må bra.
Robyn är dessutom en väldigt inspirerande person, hon känns som en stark kvinna som kämpat en massa och lyckats riktigt bra. Hon är cool helt enkelt. Grymt bra video också, njut och inspireras tjejer!


Kommentarer
Postat av: marie

håller med att albumet är grymt bra, måste erkänna att hon finns i min ipod:) funkar prima på träning!

2010-08-17 @ 16:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0