Let's go, för hundrade gången?

Nu är det såhär; min kära arbetskamrat Saris har bestämt sig för att det inte blir något mer godis, några mer kakor osv nu en tid framöver. Det är första gången som någon annan och INTE jag har lagt upp ett sånt här förslag. Det vore ju rentutav dumdristigt av mig att inte haka på detta. Jag vet inte hur länge vi kör på detta. Det enda jag vet är att vi båda är taggade efter en cafésommar med lite för goda kontakter i strandkiosken ;) Så från och med imorgon onsdag så bara kör vi. Skönt att ha någon att peppa med. Nu kör vi Saris!


Vi jobbade som cafébrudar även på personalfesten. "Vill du ha grädde till pajen"?


P.S. Enligt Saras regler så är läsk och popcorn Ok i måttliga mängder. Eftersom inget av det är något jag konsumerar regelbundet så kör även jag på det.

Kommentarer
Postat av: saris

kommer gå galant det hära! =D

2010-08-19 @ 10:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0