ISO-dieten

Som sagt så köpte jag nyaste Topphälsa igår. Med den följde en liten bok om ISO-dieten.
Jag är ingen som brukar följa dieter och banta på det viset. Men just denna diet kändes som en bra idé och den kändes bra och nyttig för kroppen. Jag kommer inte att följa denna diet men det är ju alltid bra att ha något att inspireras av, både recept och lite pepptalk samt träningsprogram. Det finns även en hemsida med denna "nya" diet. (http://www.isodieten.se ) Jag har inte hunnit spana in den så noga men ska göra det så snart jag får tid över. Det verkar finnas mycket bra inspiration och det är verkligen vad jag behöver just nu. Är ni nyfikna på detta så råder jag er att köpa Topphälsa eller att kika in på hemsidan.

Jag inspireras av att må bra i livet och samtidigt äta gott och träna lagom, inte att svälta mig själv och träna hysteriskt. Just nu behöver min kropp och själ vila från onyttigheter och den behöver träna både kondition och styrka så det är vad jag strävar efter.
Hoppas ni också hittar er väg till en välmående kropp och själ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0