dnjekhrugt5####njfshfij!!!!!!!!!!!!!!!

Ungefär som rubriken känner jag idag.
Vaknade flera gånger inatt av min onda hals och min onda visdomstand.
Första lediga dagen och det var bara att stiga upp innan 07.00 för att göra te och försöka lindra mina sjukligt svullna halsmandlar. Åh hoppas, hoppas det går över snart för annars kan Kebnekaise vara i riskzonen och jag vill verkligen dit. Jag har tidigare haft problem med en visdomstand (hmm kanske alla de andra 3) och då har även halsmandlarna hängt med i den svängen, konstigt det där. Det blir alltså ingen träning idag eller imorgon och knappast på fredag heller, kan inte riskera att det blir sämre, om det nu är möjligt...

Jag tror jag gräver ner mig om det är halsfluss, vilket jag inte tror men google.se lurar mig till det.

Nu blir det mer te och lite vila innan jag ska packa kappsäcken och åka till Umeå.
Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0