Även solen har sina fläckar

Haha alltså, ganska typiskt att jag skrev det där inlägget om att jag äter så bra nu och allt går så bra. Idag har jag inte varit sådär duktig som det lät innan. Frukosten var som vanligt men sen vid lunch så blev det mackor med marmelad (sockerbomb) och ost. Kaffe till det. Inte det ultimata att vräka i sig mackor till lunch med idag blev fallet så, i flyttstädning så får man ta ett litet undantag ;) I övrigt blev det sen middag med hemmagjord köttsoppa, mums!

Grejen med varför jag skriver det här är att jag vill inte verka superperfekt och att det är en dans på rosor att hålla sig från godsaker för det vore ren lögn. Men det är ju inte hela världen om det blir en sådan här dag någon gång då och då om kosten i övrigt fungerar bra.

Jag tycker inte man ska sträva efter ett "felfritt" liv utan det är den välkända balansen som ska infinna sig. Njuta och må bra samtidigt som man tar hand om sig själv och sin kropp.

Nu är det slutpredikat från mig för idag!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0