Vilovecka

Jag som hade planerat en rolig träningsvecka fick istället en vilovecka.
Blev inget dansande idag, känner mig inte helt kry.
Får så ont i magen efter att jag ätit så då måste jag vila också kan jag inte äta något på flera timmar.
Jag tror det är bara för att magen inte riktigt är beredd på mat riktigt än.
I helgen kommer det nog inte heller bli så mycket till träning, eventuellt lördag.

Att inte träna på en vecka hör inte till vanligheten för mig.
Jag tycker det kan vara rätt jobbigt att inte få träna och jag brukar oftast gå tillbaka till träning lite för tidigt än vad jag borde. Därför har jag bestämt mig nu att ta det lugnt och lyssna på kroppen. Det känns viktigt och något som jag verkligen måste öva på.

Senare ska jag iaf släpa mig ut på en promenad, lite frisk luft är ju alltid bra!

Jag ska försöka vända det här träningsnederlaget till något positivt, jag kommer ju vara så himla mycket mer peppad nästa vecka och kunna köra på för fullt igen! Kanoners!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0