Vila

Just nu är jag i en mycket bra träningsfas.
Jag är peppad och pigg på att träna mycket.
Det jag tycker är svårt är att få in vilodagar.
Hittils i veckan har det inte blivit en enda vilodag så imorgon är det dags.
Det ska vara strålande sol här i Umeå imorgon så då tänker jag parkera i en solstol och den enda typ av motion får bli promenerande i solen.
Tänker mig att musklerna ska få ladda om för en ny rolig träningsvecka som kommer.

Eftersom jag ska ha vilodag imorgon så passar jag på att umgås med tjejerna ikväll.
Det ska bli middag, vin och dans. Kommer säkert bli kanon och jag tycker man får unna sig en utekväll då och då. Någon belöning ska man ju ha för allt slit på gymmet ;)

Ha en härlig lördagkväll!


Lite dans (?) våren 2009 :)

Kommentarer
Postat av: Alva

Det är klart att man ska unna sig en kväll med tjejerna! Jag tycker du är jätte duktig och jag blir verkligen inspirerad av dina härliga träningsinlägg!

2010-04-11 @ 09:21:28
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0