Utvilad och pepp

Vaknade klockan 9 idag så det var skönt att få sova ut lite.
Jag sitter även denna dag med plugg, inte så kul men bara att jobba på.

Jag har bokat in en träningspaus klockan 16.00.
Det är Bodypump som står på schemat, känner mig riktigt peppad.
Sist jag var på pump så var det just efter jag hade varit förkyld och haft ett litet träningsuppehåll.
Nu har jag varit ganska flitigt på gymmet så ska bli intressant att se om jag känner mig starkare än sist.
Får hoppas på det i alla fall :)

Jag gillar att träna på söndagar, man behöver inte stressa iväg efter skolan eller jobb utan kan i lugn och ro ta sig till gymmet och man kan ladda upp hela dagen med bra mat och mycket vatten.



Pump it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0