Träningsschema

Jag har redan nu tänkt ut min träningsplan inför veckan.
Det hör inte till vanligheterna utan brukar mestadels köra det jag känner för.
Eftersom jag ska både jobba och plugga så gäller det att göra en planering.
Här kommer min plan:

Måndag: Core och Spinning70
Tisdag: Spinning55 (ev. lite styrka beroende på om jag hinner.)
Onsdag: Dynamic training
Torsdag: Styrketräning överkroppen och Stepdance


Kommande helg har jag inte planerat eftersom jag inte riktigt vet vad som händer till helgen.
Det får framtiden utvisa.

Någon som hänger med mig på dessa pass?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

härligt!

2010-04-23 @ 21:45:22
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0