Tji fick jag!

Igår skrev jag ett inlägg om att jag ville träna tills det var "kräkvarning" dvs. tills jag inte orkar något mer. Ikväll åkte jag iväg till spinningen för att köra ett hårt cykelpass och gissa vad som hände i mitten av passet. Jag blev så slut så jag trodde jag skulle spy. Jag lyckades dock se det som positivt och fortsatte köra på. Det är bland det bästa med spinning tycker jag, det kan vara en låt som man tror man ska avlida i och sen så kommer en liten återhämtningssträcka också är man på G igen. Skicklig instruktör som lägger upp passet på ett så bra sätt så man kan ta ut sig maximalt även om det inte är sista låten. Jag är helnöjd och middagen är kvar i magen :)


Efter spinningen var det bara att skynda hem, fanns ingen tid för att gå till gymmet för boken väntar men när jag kom hem så körde jag Ca 8 minuter coreträning. Olika magövningar i ett hejdundrande tempo.
Resultat: kramp i magmusklerna och en Ida på toppenhumör :)

Låtarna som hjälpte mig:
Akon - Sexy bitch
Black eyed peas ft. David Guetta - Boom Boom Pow (remix)

Nu ska jag köra sista pluggrycket för idag!
Har mycket jag vill blogga om men måste hejda mig lite, kanske slänger in ett inlägg innan läggdags!

Laters!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0