Tisdagsträning

Vi fick sluta innan klockan 17 så jag gick till IKSU för att kolla om det var något roligt pass som började kl. 17.00. Jag valde Stepmuskel. Såhär i efterhand så var det kanske inte mitt klokaste val. Det är verkligen skillnad på vilken instruktör som håller i passet och hur koreografin är gjord. Jag försökte köra på järnet men fick som inte ut så mycket av det ändå. Finallåten var superkort så man hann som just komma igång när den var slut.
I Stepmuskel är det ju styrkedelar inblandat i passet, de var faktiskt betydligt bättre än stepdelarna.
Vi körde med en 5kg vikt samt olika övningar med enbart kroppen som vikt.
Summan av detta pass var väl inte det bästa men svetten rann ju i alla fall och det får duga för denna gång.
Hädanefter ska jag planera min träning lite mer så jag slipper sådana här träningsupplevelser som jag blir besviken av :)

Morgonturen gav mig i alla fall en mycket bra start på dagen så att jag har orkat med plugget.

Ska gå in och kolla utbudet för morgondagens pass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0