Stepdance!

Nu är det snart äntligen dags.
Torsdagkvällar innebär en timmes svettigt dansande på stepbrädan.
Det är så sjukt roligt och riktigt bra konditionsträning.
Nu när jag varit där några veckor irad så kan jag stegen och kan köra för fullt.
Det innebär att det blir jobbigare och jobbigare för varje gång men det är väl det som är meningen :)

Hade tänkt köra styrka innan men kom ganska nyss hem från ett möte och känner mig lite för slö för att stressa iväg för att hinna på gymmet några minuter. Satsar på ett rejält styrkepass imorgon istället.

Peppar just nu med finallåten:


Det är så ruskigt bra stämning i salen när vi kör den. Jag önskar ni alla kunde delta!
Let's dance!

Kommentarer
Postat av: Alva

Stepdance låter grymt kul! Jag önskar att det fanns på mitt gym så jag också fick prova!

2010-04-09 @ 09:24:40
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0