Spinning70

Soppan blev mycket, mycket god!
Till den åt jag en hembakad fralla som jag tidigare bloggat om.


Nu har jag precis storstädat lägenheten och laddar nu för spinning.
Ikväll är det mitt favoritpass på cykeln.
Spinning70 med Mogge.
Grymt pass med många utmaningar att ta sig igenom.
Musiken brukar även den falla mig i smaken.
Jag hoppas, hoppas att min förkylning nu säger hejdå, en gång för alla och att det blir ett riktigt bra och svettigt pass. Jag känner mig peppad och redo!

Innan spinningen ska jag gå förbi gymmet och ge bålen lite träning.
Ska köra mage och rygg med mestadels fokus på mage idag.

Nu kööör vi!
Hittade lite bilder från IKSUs cykelsal. 75 platser finns att tillgå. Blir dock mindre folk idag pga. påsklov men när det är fullbokat så brukar det vara riktigt bra tryck och ruskigt VARMT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0