Sova sova sova

Dansen var som vanligt grym.
Trodde dock att jag skulle avlida i slutet.
Vi körde varv på varv på varv, blev helt snurrig i huvudet av alla snurrar hit och dit.
Det blev flera finallåtar men tyvärr inte min favorit.
När jag trodde min sista stund var kommen och jag var helt utpumpad så tyckte Maria (instruktören) att vi skulle ta en till låt. Jag kände bara: Guuud jag dör.
När hon satte igång musiken och det var en remix på Boom Boom Pow med världens tryck i så var tröttheten som bortblåst och jag körde järnet hela låten ut.
Lustigt vad lite bra musik kan göra :)

Nu ska jag sova sova sova, är såå himla trött.
Ska dock upp i ottan för att träna.
Måste lix upp för sotaren ska komma så då passar jag på att gå på morgonspinning samt en sväng på gymmet. Mer om det imorgon.

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0