Soliga söndag

Godkväll!
Jag har haft en strålande dag.
Började med som jag nämnde i förra inlägget en promenad med brorsan.
Det är ju så härligt att promenera med solen stekandes i ansiktet.
Sedan har vi suttit och solat ute på min gård samt gått en promenad och sett Nisses fotbollsmatch.
Blir alltid så sugen på att spela fotboll när jag ser någon spela. Får se hur det blir med den saken i sommar.

En kanondag helt enkelt.
Nu är jag redo för en ny träningsvecka, längtar till den obligatoriska måndagsspinningen :)

Hoppas ni alla haft en härlig helg!


Promenadsällskapet gillade vädret lika mycket som jag gjorde.

Sol betyder lera kring Nydalasjön men det betyder även att snön smälter och det är guld värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0