Sockerstoppet

Mitt mål när jag började med mitt såkallade sockerstopp efter påsk var att hålla upp till valborgsmässoafton.
Nu är jag redan där och det har gått som en dans.
Jag måste fundera lite på hur jag ska göra i fortsättningen.
Imorgon så är det fest och kalas för Linnea som gäller så då ska jag äta gott och dricka gott också får vi se om det blir några sötsaker på det.

Jag återkommer efter helgen när jag tagit något slags beslut om mina framtida planer.
Det är ju trots allt så härligt att träna och sen känna att man kan unna sig godsaker ibland.



Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Du förtjänar att äta godsaker när du tränar så mycket! Det är ju faktiskt då man KAN äta lite ibland utan att det gör något! :) Trevlig valborg!:)

2010-04-30 @ 08:30:04
URL: http://hellstrommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0