Sliten krigare

Vaknade upp kring 8 idag med dunkande huvud.
Jag har nog inte lyckats få i mig nog med vätska än.
Känner det direkt i vaderna också om jag druckit för lite, skumt det där.

Det är en väldigt seg morgon, har inte kommmit ur morgonrocken än och kollar på Nyhetsmorgon.
Jag är väldigt kluven om hur jag ska göra med träning idag.
Funderar på att vara klok och vila eftersom jag ska jobba imorgon och då måste jag vara pigg och kry.
Samtidigt skriker träningsnerven att den vill aktiveras.

Blev lite yr av promenaden igår men tror det berodde på vätskebrist.
Ska dricka en massa vatten idag så får vi se vart jag hamnar.



Dags att styra upp denna dag! Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0