Reebok Easytone

Maxa träningen med Reebok Easytone!

Easytone har rundade sulor som gör att du måste spänna och aktivera musklerna i vader, lår och rumpa lite extra.
Använd skon som vanligt när du tränar, promenerar eller till vardags på jobbet.  Musklerna i benen och nedre ryggen får jobba aktivt hela tiden. Fler muskelgrupper måste arbeta och därmed blir träningen mer effektiv och förbränningen ökar. Självklart är sulan dämpad för skön komfort och minskad belastning på leder och senor. Se alla våra Reebok Easytone här! Du vet väl att det är fri frakt på alla ordrar över 500:-.

  • Rundad yttersula skapar naturlig obalans
  • Fler muskler aktiveras och förbränningen ökar
  • Upp till 11% effektivare träning på baksida lår och vader
  • Upp till 28% effektivare träning för rumpan
  • Extra bra stötdämpning
  • Förstärkt hälparti
  • Anatomisk, utbytbar innersula

Maxa träningen med Reebok Easytone!

Fakta och bild lånad från Stadium.

Min kompis Julia har köpt ett par av dessa magiska(?) skor.
Hon verkar gilla dem, ska bli kul att höra något utlåtande nu när hon hunnit gå in dem lite.

Jag själv har svårt att tro att ett par skor kan göra att man tränar vissa muskler extra mycket och så pass mycket som de skriver om. Men samtidigt kan all denna information göra så att man tror att man tränar bättre än med andra skor vilket i sig är en bra effekt för då kanske man tränar mer och mer och mer. Ja ni fattar.
Egentligen kan jag väl inte säga så mycket om dessa eftersom jag inte har provat dem.
Om de skulle vara så bra som de faktiskt verkar så är det ju fantastiskt!

Skulle vara kul att testa på dessa :)

Update: Kolla in detta klipp http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/article6996987.ab 
Ganska löjligt kan jag tycka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0