Rastlös

Satte mig ner efter middagen för att plugga men det bara kröp i kroppen och solen sken.
Jag var bara tvungen att gå ut och gå en sväng. Jag unnade mig en halvtimme i kvällsolen.
Hade kunnat gå omkring i flera timmar kändes det som, bara för att jag absolut inte hade tid.
Det gav mig i alla fall lite mer pluggro så ikväll ska jag nog komma mig några sidor åtminstone.
Just nu har jag bara min "Halv 8 hos mig paus" :)

När solen skiner såhär på kvällen så är det många som har tinat fram efter vintern. Det var många som var ute och motionerade kring Nydala och de som sprang såg ut att springa så lätt, så lätt. Jag tycker det känns som att solen gör sitt och peppar igång många på löpning.




Såhär efter den lilla promenaden känns det mycket bättre och jag kan plugga i lugn och ro.
Laters!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej fina Ida=)



Skorna är toppen! Ett hett tips!



Gillar träningsbloggen, din middag häromdan inspirerade min middag igår och lunch idag, thanks=)



Miss you!



PUSS

2010-04-14 @ 21:54:33
URL: http://jooleeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0