Påväg tillbaka

Igår var jag helt väck hela dagen, orkade knappt hålla uppe huvudet.
Det resulterade i att halvsova i soffan hela dagen, vilket i sig resulterade i en öm kropp.
Jag gör gärna majbrasa av den stenhårda soffan jag äger.

Inatt har jag sovit 11h, jag har ätit lite fil på morgonen och nu känns det mycket bättre.
Jag ska försöka äta lite mat nu och hoppas att magen inte strejkar totalt.

Jag har några saker som jag kan äta när jag varit/är magsjuk.
Det hänger med från barnsben.
Avslagen coca-cola (ett undantag från sockerstoppet), rivet äpple, mosad potatis med skinka.
Det sistnämnda ska jag äta nu. Blir som barnmat, haha lustigt egentligen att sånt kan sitta kvar så länge. Men det var dessa saker som min mamma gjorde i ordning till mig då jag var magsjuk förut.
Även the och knäckemackor brukar gå bra. Får nog äta det till "middag".

Jag återgår sakta men säkert till livet. Nu är det bara att vänta ut timmarna så att jag inte kan smitta längre.
48h är tiden för att smittan ska vara borta. Så jag håller mig inne tills imorgon.
Riktigt tråkigt när det är så fint väder ute :/

Jag fördriver tiden med att surfa runt på diverse sajter och bloggar.
Jag återkommer om jag hittar något intressant att delge er i träningsväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0