Påskägg

Måste bara berätta om dagens svåraste.
Kom in i personalrummet på jobbet, satte mig i soffan och rakt framför mig på bordet stod det största påskägget jag någonsin skådat. Till saken hör att mina favoritgodisar låg där i. Såna där chokladägg med papper runt med typ krispig fyllning inuti. Jag letade dem under påsken men fanns inte på Ica.

Idag var jag dock väldigt duktig och bara ignorerade påskägget med godisarna trots att jag var hungrig och egentligen väldigt sugen.

Jag får något konstigt i hjärnan när jag har bestämt mig för det här sockerstoppet, jag kan lura mig själv att jag inte alls vill ha också tror jag på det. Alltså att jag inte blir sugen alls fast jag egentligen är det.
Åh herregud vad flummigt det där blev. Hursomhelst så går det hittils bra med sockerstoppet. Två dagar är ju dock ingenting att skryta om men det känns bra hittils iaf!

Nu är det dags att sova iaf, jobb imorgon igen!
Godnatt


Tänk på allt svinsvål och alla löss som finns i godiset, inte ens lite gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0