Onsdagsdejt!

Imorgon har jag en träningsdejt.
Det är Sandra som står för sällskapet.
Blir alltid så mycket mer peppad då jag har en kompanjon vid min sida.
Vi ska först gå på gymmet och köra styrke, kan tänka mig att det blir ca 45 minuter. Det innebär att man hinner gå igenom rätt mycket och köra slut på överkroppen. Sedan blir det ett spinningpass på 55 minuter då benen ska få sig en rejäl omgång.
Det är så himla bra att ha med sig Sandra i gymmet för hon har koll på fler maskiner än mig och hon är starkare än mig så då måste jag kämpa på ännu mer för man vill ju inte se ut som en vekling ;)

Det är ett av mina bästa träningstips: Boka in en träningsdejt med en kompis, då kan du inte smita undan hur trött eller opeppad du än känner dig, då är det bara att köra på!

Nu är jag pepp, pepp, pepp!

Imorgon kör vi Sandros :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, vad jag saknar att gå på spinning.. så jag hoppas att jag få joina spinningligan igen sen? är skorna bra förresten?!

2010-04-14 @ 18:32:18
Postat av: Sandra

De är ju nästan så att man blir lite rörd :) Söta Idos :) Tack för idag, bra kämpat!

2010-04-14 @ 20:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0