Nässpray

Usch vilken sjukblogg detta har blivit på sistone men kan inte låta bli.
Nu har det gått snart tre veckor sen jag blev förkyld. Nässpray får man använda i 10 dagar i följd.
Det har dock varit omöjligt, särskilt de senaste dagarna då jag verkligen blivit helt tät i näsan på kvällarna.
Jag undrar dock hur jag ska göra med detta. Vet ju att det inte är bra att använda nässpray så mycket, blir bara en ond cirkel men utan så kan jag ju knappt andas genom näsan och får så ont i huvudet.

Som ni kanske förstår så blir det ingen träning idag heller :( 
Fyy vad trist, är så peppad just nu.
Ska vara klok och lyssna på kroppen i helgen så att jag förhoppningsvis är frisk till veckan.

Blir en lugn dag idag, ska packa och städa undan lite här hemma innan vi åker norrut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0