Morgonstund har guld i mun

Jag är supernöjd med morgonens träning även om det inte blev lika mycket styrka som jag tänkt. Hade ätit för lite innan så orkade inte hela vägen.
Körde iaf först Spinning40, ett bra pass men jag hade nog lite väl höga förväntningar så blev ingen wowkänsla. Benen och pulsen fick jobba rejält iaf och det är ju huvudsaken.
Sen gick jag till gymmet. Körde 15 minuter på maskinen som jag absolut inte kan komma på namnet på just nu. Men ni vet, man kör med armarna som med skidstavar ungefär och benen fram och tillbaka. ÅÅÅh vad störande att jag tappat hjärnan :)   Sen körde jag iaf 15 minuter på löpbandet. Lite varvad intensitet.
Jag körde sedan biceps och triceps både i maskin och med hantlar. Efter det var min filtallrik som bortblåst och jag kände att jag inte hade något mer att ge. Cyklade hem nöjs och glad över morgonens träning.

Jag har ätit supergod frukost och ska nu plugga.
Rygg, mage och axlar ska jag träna här hemma lite senare idag eftersom det inte blev av på gymmet, går ju lika bra det :)

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0