Morgonmotion

Godmorgon!
Eftersom jag går skola till kl 17 idag så passade jag på att röra på mig nu på morgonen om jag skulle vara för trött senare. Jag gav mig ut på "lillrundan" vid sjön. Tänkte först promenera eftersom jag inte ätit frukost. Det var så härligt ute så jag kunde inte låta bli att jogga ändå. Så det blev ungefär hälften jogg och hälften promenad. Tror rundan är ca 5 km om jag inte minns fel?
Det gick ganska lätt att springa ändå även om jag inte hade ätit innan, över förväntan!

Morgonträning är så härligt tycker jag, iaf efteråt ;)
En bra start på dagen helt enkelt.

Nu ska jag plugga innan jag ska på universitetet kl 13.
Jag har inte riktigt bestämt mig om det blir gymmet efter skolan eller inte. Kanske åker hem en sväng först och äter. Får se hur det blir :)


Dagens outfit blev fotbollsinspirerad, min gamla KAIFdress behövde ut och luftas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0