Mjölksyra!

Träningen gick helt okej trots ett uppehåll.
På gymmet så körde jag roddmaskin 5 minuter som uppvärmning.
Jag har problem med områdena kring skulderbladen, har ofta ont och det bildas muskelknutar.
Rådet jag fått av en kompis som är väldigt kunnig inom området är att träna upp min rygg.
Just rodd är väldigt bra för just det området som behöver tränas.
Efter 5 minuter hade jag rejäl smärta. Usch måste verkligen ta tag i det där så jag slipper gå med värk hela dagarna.

Sen körde jag lite varierad mag- och ryggträning. Ska ge mig på att träna upp ryggen nu.

Efter det var det dags för spinning. Jag var peppad och lite väl optimistisk.
Mjölksyran gjorde sig påmind redan efter halva passet, trodde inte jag skulle fixa det.
Tack vare ett grymt bra upplägg på passet så kom jag igen och körde fullt ut.
Jag tycker så mycket om sista låten på 6 minuter då man bara pumpar ut det sista man har.
Grymt grymt grymt!

Mina vader har dock klumpat ihop sig nu och skriker efter stretch.
Får ta och ge dem vad de behöver annars blir det jobbigt att stiga upp imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0