Me,myself and I

De senaste dagarna har det dykt upp fler unika besökare på bloggen.
Ifall det är någon som inte känner mig och vill veta vem jag är i korta drag så lägger jag här ut texten som kommer upp om man trycker på mitt namn (jag är inte teknisk nog att förstå hur man kan ha en presentation om sig själv som syns jämt under presentationsbilden).

Här har ni lite om mig och min blogg iaf:

Jag heter Ida och är 23 år. Jag bor i Umeå och pluggar till grundskolelärare. På fritiden så är träning en av mina viktigaste sysselsättningar och det är därför jag valt att starta denna blogg. Jag skriver om min egen träning och allmänna tips och råd. Jag delar med mig av det som jag själv inspireras av samt endel recept och kostförslag. Lite allt möjligt som rör ämnet träning och hälsa från min egen synvinkel.
Hoppas ni blir nyfikna och vill följa min blogg :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag är en av dom som hänger här ibland! Blir riktigt peppad på att träna faktiskt, men i slutändan är jag nog lite avis på hur hurtig du är!;)

2010-04-28 @ 09:26:10
URL: http://louisen.nu
Postat av: Keron

Hej! jag skriver också en träningsblogg och hänger på iksu :) Kul att läsa om lite pass så kanske jag ska testa lite nya instruktörer framöver!

2010-04-28 @ 10:27:28
URL: http://keron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0