Lyxonsdag!


På onsdagskvällarna har vi vanligtvis Grey's junta och träffas och myser och skvallrar.
Ikväll är jag inte välkommen pga min sjukdom jag haft. (Förstår helt och hållet att de inte vill umgås med mig men efter denna dag har jag ingen mer förståelse).
Jag lyxar till det här hemma med lite fruktsallad.
Frysta jordgubbar,kiwi och banan känns ganska lyxigt såhär mitt i veckan :)

Jag har lite förhoppningar om att kunna gå på Stepdance imorgon, laddar för det iaf så får vi se hur det känns imorgon!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ingen junta för någon ikväll eftersom det är hockey istället för greys! :(

Vi hade bodypump-junta idag istället!

2010-04-21 @ 20:58:02
URL: http://linnealindholm.blogg.se/
Postat av: jessica

Som det verkar så är det mån-fre jobbtider. Så tyvärr blir det inget lanternan.. Men på helgeerna blir det att åka till byske och sola ihjäl sig om vädret tillåter =)

2010-04-21 @ 21:49:37
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0