Lördagsträningen

Det blev inga spinningskor idag.
Provade dem innan jag åkte iväg och de kändes väldigt små.
Skandal egentligen att jag som tränar så mycket spinning inte har några spinningskor.
Jag ska investera i ett par i sommar när jag har fått löning :)

Passet gick i alla fall bra. Jag och brorsan kom inspringandes just precis när uppvärmningen hade börjat så blev lite bråttom att komma igång men vi var snabbt med i matchen. Passet var en bra blandning av terräng och tempo. Första "utmaningen" 3 låtar, 5 minuter uthållighet stående, andra "utmaningen" 3 låtar, 5 minuter uthållighet stående. Ett bra upplägg.
En rejäl genomkörare på lördagsmorgonen är ju riktigt skönt!


Nu är det plugg som gäller resten av dagen innan jag ska iväg och laga middag med några kompisar. Jag bjöd in mig själv, det är väl så man får göra när man inte vill äta själv en lördagskväll :)

Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0