Lite starkare, lite bättre än alla andra!

Jag och Sandra kände oss så himla bra efter pumppasset idag.
Med all rätt vill jag påstå :)
Vi kämpade på riktigt bra och alla muskler blev dyngtrötta, precis som det ska vara.
Mitt lilla utlägg tidigare om att jag hade förhoppningar om att ha blivit starkare var helt rätt.
Jag kände mig starkare och kunde lasta på mer både på ben, rygg och axlar.
Mycket satt nog i huvudet, jag hade med mig min tjurskalle så jag gav mig inte i första taget.

Vi kände oss extra bra eftersom det är söndag idag, många spenderar nog söndagen med huvudvärk efter lördagsnattens festligheter så just därför kände vi oss lite bättre än alla andra ;)
Den känslan förtjänade vi idag!

Go söndagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0