KlantIDA!

Skulle precis gå in och kolla på morgondagens utbud i träningsväg när jag ser att mitt kort är spärrat! Shiiit så störande. Bokade aldrig av spinningen som jag hade bokat till idag. Nu när jag skulle gå in och betala mitt straff via internet så vill inte det heller fungera, blir så irri!
Jag får helt enkelt gå förbi IKSU efter skolan imorgon och försöka lösa saken på plats.

Jag har även sett att mitt favoritpass utgår imorgon, ingen stepdance med min favvoinstruktör. Rackarns otur nu står jag helt ställd och har ingen aning om vad jag ska ge mig på för träningsform imorgon.
Kanske en löprunda om solen tittar fram? Måste bättra på min löparkondis, just nu har jag bara cykelkondis och det är en extrem skillnad i mitt fall :)  Kanske kan gå in djupare i den diskussionen en annan dag.

Ska söka lite pepp nu, kan behöva det inför morgondagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0