Gym

Godkväll!
Sorry för dagens dåliga updatering, landade ganska nyss hemma efter dagens bestyr.
Efter jobbet mötte jag upp Marie för att köra lite styrketräning.
Vi värmde upp med 5 minuter rodd, ska kämpa på med den där jäkla roddmaskinen.
Sen körde vi ett set med bröst, sittande maskin. 3*10 repetitioner.
Triceps och biceps fick sedan en omgång i maskin. 3*10 repetitioner per muskelgrupp.
Det blev sedan hantlar för ännu mer triceps och biceps.
Eftersom det var FULLPROPPAT på gymmet så fanns inte mina "vanliga" hantlar lediga. Blev därför tvungen att köra tyngre än vanligt, gick bra det med så nu ska jag nog sluta mesa på ;)
Sedan körde vi mage. Hade dock rejält med träningsvärk från gårdagens magövningar men ville visa Marie min favorit magdödare med den lilla bollen. Hoppas hon får träningsvärk imorgon ;)

Det var dagens gympass. Kändes lagom eftersom min förkylning reagerade lite på spinningen igår. Känns dock mycket bättre nu så förhoppningsvis ger den sig nu.

Kändes bra med träningen idag iaf, armarna fick sig en rejäl omgång och det var kul att ha Marie vid min sida. Det ger mig så otroligt mycket att träna med någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0